A BeyondTrust Remote Support lehetővé teszi az azonnali, biztonságos és megbízható távoli támogatást a felhasználók számára, akár a saját hálózaton belül, akár azon kívül. A megoldás támogatja több rendszert is, beleértve a Windows, Mac OSX, iOS és Android rendszereket is.
Features and options
Chat támogatás
A BeyondTrust fejlett támogatási megoldásai lehetővé teszik a Kattintson és Chateljen támogatás nyújtását, amelyet bármikor kiterjeszthetünk képernyőmegosztásra és irányításra, anélkül hogy megszakadna a kapcsolat a felhasználóval.
Többplatformos támogatás
A rendszer támogatja a Windows, Mac OSX, Linux, iOS és Android eszközöket. Emellett támogatja az régebbi eszközöket is, amelyek RDP, Telnet, SSH és VNC protokollokat használnak.
Részletes jogosultságok és szerepek
A csapatok, felhasználók, szerepek és üléshozzárendelések pontos kezelése lehetővé teszi a legkisebb jogosultság elvének alkalmazását a biztosított hozzáférési szinten.
Aktív együttműködés
Az aktív együttműködés a felhasználó és a Service Desk csapat tagja között jelentősen felgyorsítja a problémamegoldást. A releváns erőforrásokra vonatkozó feljescalációs útvonal meghatározásának képessége lehetővé teszi, hogy a megfelelő személyek részt vegyenek a megfelelő tevékenységekben, ezáltal növelve az ügyfélelégedettséget.
Ellenőrzési nyomkövetés a munkamenetnaplózással
A Service Desk csapat hatékonyságának elemzése és a munkamenet tevékenységének rögzítése lehetővé teszi az ellenőrzési nyomkövetés követését a biztonság, a szabályozások betartása és a képzés szempontjából.
Támogatás böngészőből
Az HTML5 alapú webes konzol lehetővé teszi a biztonságos, távoli támogatást bármely böngészőből, további eszközök letöltése nélkül. A Service Desk munkatársai azonnal elkezdhetik a hibaelhárítást bárhonnan.
Integrációk
A BeyondTrust távoli támogatási rendszerének integrálása az ITSM eszközökkel, mint például a ServiceNow, külső könyvtárszolgáltatásokkal, mint például az Active Directory, valamint a hitelesítési adatok kezelésére szolgáló megoldásokkal, mint például a BeyondTrust Password Safe, lehetővé teszi a megoldás hatékony implementálását a környezetben és testreszabását a saját eljárásokhoz.
Személyre szabás
A személyre szabott felhasználói felület növeli a szolgáltatás hitelességét és javítja a felhasználók bizalmát, miközben növeli a távoli hozzáférés biztonságát.
Több telepítési lehetőség
A megoldás fizikai, virtuális vagy felhőarchitektúrában is telepíthető, és rugalmas licencelési modelleket kínál.
Megoldás jellemzői
Fejlett eszköz
Biztosítsa a Service Desk munkatársainak egy fejlett távoli támogatási megoldást, hogy lehetővé tegye számukra a problémák gyors és biztonságos diagnosztizálását és megoldását.
Service Desk védelme
Védelmezze és felelősségre vonja a Service Desk csapatát beépített támogatási ülésnaplózással és összekapcsolt adatokkal. Biztosítsa, hogy a Service Desk munkatársai hatékonyan és biztonságosan dolgozzanak.
Nem csupán távoli hozzáférés
Bővítse a nyújtott támogatás formáját, támogatva a chatet, távoli kamera megosztást, intelligens együttműködést és egyéb támogatási funkciókat.
Üzleti előnyök
Kiterjedt funkcionalitás
- Teljeskörű támogatási funkciók.
- Chat támogatás.
- Kamera megosztás.
- Támogatás mobil eszközök számára.
Megfelelőség
- Támogatási ülések naplózása
- Központi tároló minden távoli támogatási tevékenység számára.
Optimalizáció
- Használatra kész integrációk ITSM megoldásokkal.
- Fejlett API-k.