Skip to main content

A BeyondTrust Remote Support lehetővé teszi az azonnali, biztonságos és megbízható távoli támogatást a felhasználók számára, akár a saját hálózaton belül, akár azon kívül. A megoldás támogatja több rendszert is, beleértve a Windows, Mac OSX, iOS és Android rendszereket is.

Features and options

Chat támogatás

A BeyondTrust fejlett támogatási megoldásai lehetővé teszik a Kattintson és Chateljen támogatás nyújtását, amelyet bármikor kiterjeszthetünk képernyőmegosztásra és irányításra, anélkül hogy megszakadna a kapcsolat a felhasználóval.

Többplatformos támogatás

A rendszer támogatja a Windows, Mac OSX, Linux, iOS és Android eszközöket. Emellett támogatja az régebbi eszközöket is, amelyek RDP, Telnet, SSH és VNC protokollokat használnak.

Részletes jogosultságok és szerepek

A csapatok, felhasználók, szerepek és üléshozzárendelések pontos kezelése lehetővé teszi a legkisebb jogosultság elvének alkalmazását a biztosított hozzáférési szinten.

Aktív együttműködés

Az aktív együttműködés a felhasználó és a Service Desk csapat tagja között jelentősen felgyorsítja a problémamegoldást. A releváns erőforrásokra vonatkozó feljescalációs útvonal meghatározásának képessége lehetővé teszi, hogy a megfelelő személyek részt vegyenek a megfelelő tevékenységekben, ezáltal növelve az ügyfélelégedettséget.

Ellenőrzési nyomkövetés a munkamenetnaplózással

A Service Desk csapat hatékonyságának elemzése és a munkamenet tevékenységének rögzítése lehetővé teszi az ellenőrzési nyomkövetés követését a biztonság, a szabályozások betartása és a képzés szempontjából.

Támogatás böngészőből

Az HTML5 alapú webes konzol lehetővé teszi a biztonságos, távoli támogatást bármely böngészőből, további eszközök letöltése nélkül. A Service Desk munkatársai azonnal elkezdhetik a hibaelhárítást bárhonnan.

Integrációk

A BeyondTrust távoli támogatási rendszerének integrálása az ITSM eszközökkel, mint például a ServiceNow, külső könyvtárszolgáltatásokkal, mint például az Active Directory, valamint a hitelesítési adatok kezelésére szolgáló megoldásokkal, mint például a BeyondTrust Password Safe, lehetővé teszi a megoldás hatékony implementálását a környezetben és testreszabását a saját eljárásokhoz.

Személyre szabás

A személyre szabott felhasználói felület növeli a szolgáltatás hitelességét és javítja a felhasználók bizalmát, miközben növeli a távoli hozzáférés biztonságát.

Több telepítési lehetőség

A megoldás fizikai, virtuális vagy felhőarchitektúrában is telepíthető, és rugalmas licencelési modelleket kínál.

Megoldás jellemzői

Fejlett eszköz

Biztosítsa a Service Desk munkatársainak egy fejlett távoli támogatási megoldást, hogy lehetővé tegye számukra a problémák gyors és biztonságos diagnosztizálását és megoldását.

Service Desk védelme

Védelmezze és felelősségre vonja a Service Desk csapatát beépített támogatási ülésnaplózással és összekapcsolt adatokkal. Biztosítsa, hogy a Service Desk munkatársai hatékonyan és biztonságosan dolgozzanak.

Nem csupán távoli hozzáférés

Bővítse a nyújtott támogatás formáját, támogatva a chatet, távoli kamera megosztást, intelligens együttműködést és egyéb támogatási funkciókat.

Üzleti előnyök

Kiterjedt funkcionalitás

  • Teljeskörű támogatási funkciók.
  • Chat támogatás.
  • Kamera megosztás.
  • Támogatás mobil eszközök számára.

Megfelelőség

  • Támogatási ülések naplózása
  • Központi tároló minden távoli támogatási tevékenység számára.

Optimalizáció

  • Használatra kész integrációk ITSM megoldásokkal.
  • Fejlett API-k.